BAŞKAN VEKİLİ ÇİÇEK ŞOFÖR ESNAFININ TALEP VE BEKLENTİLERİNİ DİNLEDİ
Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, Manavgat Şoförler ve Nakliyeciler Odası’nı ziyaret ederek, Oda Başkanı Muammer Ünal ve yönetimi ile bir araya geldi.
Ziyarette, ulaşım sektörüne ilişkin değerlendirmelerde bulunulurken, esnafın yaşadığı sorunlar ve çözüm önerileri de ele alındı. Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, vatandaşlara hizmet sunan şoför esnafının kent yaşamında önemli bir görev üstlendiğini belirterek, iş birliği ve dayanışma içerisinde çalışmayı sürdüreceklerini ifade etti.
Ziyaretin sonunda Oda Başkanı Muammer Ünal ve yönetimine nazik ev sahiplikleri dolayısıyla teşekkür eden Çiçek, tüm şoför esnafına çalışmalarında kolaylıklar ve bol kazanç temennisinde bulundu.
