• E-BelediyeE-Belediye
  • E-ImarE-Imar
  • Sanal TurSanal Tur
  • TelefonlarTelefonlar
  • IletişimIletişim
  • Nöbetçi EczaneNöbetçi Eczane

BAŞKAN VEKİLİ ÇİÇEK, MANAVGAT CEMEVİ’NDE DÜZENLENEN İFTAR PROGRAMINA KATILDI

BAŞKAN VEKİLİ ÇİÇEK, MANAVGAT CEMEVİ’NDE DÜZENLENEN İFTAR PROGRAMINA KATILDI

Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, Muharrem Ayı dolayısıyla Manavgat Cemevi’nde düzenlenen iftar programına katılarak vatandaşlarla bir araya geldi.

Programa, Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, Manavgat Cemevi Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Aktaş, meclis üyeleri, sivil toplum kuruluşu üyeleri, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı. Manavgat Cemevi’nde gerçekleşen iftar programında, ilçedeki Alevi vatandaşlar bir araya gelerek Muharrem ayını beraber andı.

Img_6168

Img_6177

Img_6176

Img_6175

Img_6174

Img_6173

Img_6172

Img_6171

Img_6170

Img_6169

Programda konuşan Başkan Vekili Çiçek, farklılıkların zenginlik olarak görüldüğü, sevgi ve saygının hâkim olduğu bir toplum anlayışının güçlenmesine katkı sunan bu tür buluşmaların büyük değer taşıdığını ifade etti. Aynı sofrayı paylaşmanın ve dualarda buluşmanın manevi huzurunu hep birlikte yaşadıklarını belirten Çiçek, Muharrem Ayı’nın tüm insanlığa sağlık, huzur ve bereket getirmesini temenni etti.